KAKO IGRAMO

Pred začetkom je potrebno pripraviti igralno ploščo. Igralno površino raztegnemo in poravnamo na ravni površini. Iz kartona izluščimo 16 krožcev in figuri, ki ju postavimo na podstavek. S krožci naključno prekrijemo drevesne štore tako, da so živali z barvami obrnjene navzgor. Figuro Ema+Luka postavimo na mesto z napisom START. Figuro gozdarja postavimo na polje 5. Sestavite obe kocki ali poskenirajte kodo za virtualno kocko. 


Igro prične najmlajši igralec z metom obeh kock. Kadar pade določena žival in določena barva, nam met določi, katerega izmed krožcev moramo obrniti, tako da bo navzgor gledalo drevo. 

Primer: Na eni kocki pade, na drugi pasimbol. V tem primeru krožec obrnemo navzdol, tako da vidite drevo.


V kolikor je krožec s kombinacijo, ki jo kaže kocka, že obrnjen , ga moramo poiskati po spominu in če smo pri tem uspešni, se Ema+Luka premakneta za eno polje naprej (+1). 

Primer: Uspešno najdemo , ki smo ga v prejšnji potezi obrnili navzdol, zato premaknemo figuro Ema+Luka za eno polje naprej. 


Če pa se pri iskanju zmotimo, premaknemo Gozdarja za eno polje naprej (+1). Krožec nato položimo nazaj tako, da je navzgor obrnjeno drevo.


Cilj igre: Igra se lahko konča na dva načina.

  1. Način: Igra se konča, ko Ema+Luka ujameta gozdarja na njegovi poti in mu tako preprečita nadaljnje izsekavanje gozda.
  2. Način: Igra se konča, če uspešno skrijemo vse živali (obrnjenih je vseh 16 krožcev), preden pride gozdar do konca proge, nam je žal spodletelo.
 
KAKO IGRATI S SIMBOLI

 EMIN OBRAZ (JEZEN), Ema+Luka se premaknetA za eno polje nazaj (-1).


 GOZDARJEV OBRAZ , Gozdarja premaknemo zaeno polje naprej (+1).


  PISAN SIMBOL (NA KOCKI Z ŽIVALMI), poiščemo ali zakrijemo katerokolI izmed živali, pri tem pa moramo še vedno paziti na  ustrezno barvo.

Primer: Na eni kocki pade pisan simbol, na drugi pa rumen simbol, kar pomeni, da lahko odkrijemo ali pokrijemo katerokoli žival na rumenem krožcu.


 PISAN SIMBOL (NA KOCKI Z BARVAMI), poiščemo ali zakrijemo krožec katerokoli barve, pri tem pa upoštevamo, katero žival je določila druga kocka.

Primer: Na kocki padeta srnica in pisan krog,  kar pomeni, da pokrijemo ali odkrijemo katerokoli srnico ne glede na barvo krožca.


+2X PISAN SIMBOL, pokrijemo ali odkrijemo poljuben krožec.